lördag 25 mars 2023

Frekvensterapi

Välkommen på frekvensterapi!

Det här är frekvensterapi i korta drag:

Med en scanning med svaga elektriska impulser läser min maskin av vilka bakterier, virus, parasiter, maskar och mögel som din kropp belastas av. Med samma frekvens i viss tid av dessa elektriska impulser, så går då bakterien etc i spinn och dör. Immunförsvaret får då hjälp att ta hand om kroppen och dess organ. Det är helt smärtfritt. 

Det här är frekvensterapi i lite utförligare drag:
Bakgrund
Det var Dr H Clark och R.R Rife som satt och lyssnade resp tittade i mikroskop för att upptäcka olika frekvenser för olika bakterier, virus, svamp, mögel och parasiter. De fann också att det gick att ta bort stora delar av dessa direkt istället för dagar och veckor med antibiotika. Det är säkert och utan bieffekter och stör inte andra behandlingar som pågår. Mycket står att läsa i deras böcker.



Så här går det till
Likt en radio, där man söker en viss frekvens, så har vi olika frekvenser för alla:
*Bakterier
*Virus
*Mögel
*Svamp
*Parasiter
*Maskar
Jag scannar av dig och ser vad du behöver hjälp med och sen behandlar jag samma frekvenser. Maskinen sänder ut svaga elektriska impulser genom kroppen. Bakterien går i spinn, spricker och dör. Kroppens egna celler tar ingen skada av detta. Det som tas bort försvinner sedan ner i toaletten.



Det här händer
Då jag rensar ut det som belastar, så hjälper jag immunförsvaret att arbeta med det som det ska, nämligen din kropps hälsa.
Med frekvensterapi stärks immunförsvaret och det förbättrar även för kroppens organ.
Efter din behandling kan kroppen börja en utrensning, som är väldigt individuell. Några känner inte av utrensningen, medans andra känner av trötthet, huvudvärk, svag sjukdomskänsla eller att symptomen blir värre innan det vänder. Viktigt att då fortsätta behandla, så att du med tiden blir bättre. Jag rekommenderar minst 3 besök under en kortare period, t ex 1 gång/vecka för bästa resultat. Efter dessa gånger kan man utvärdera om det behövs fler behandlingar eller ej. Om man söker för tillfälliga besvär, så kan en behandling räcka för att kroppen ska må bättre. Om man har många besvär, eller har haft besvär under längre tid, så kan kroppen behöva fler behandlingar över längre tid för att få den hjälp den behöver för att komma i balans igen. OBS! Jag behandlar inte sjukdomar, utan hjälper kroppen/immunförsvaret att bli av med organismer som inte hör hemma där.



Exempel
Jag, min familj och andra jag behandlat har blivit hjälpta med;
*Ledvärk
*Migrän
*Eksem
*Mag- & tarmproblem
*Förkylningar/halsont
*Mögel
*Astma och falsk krupp/luftrörsproblem
*influensa
*förkylning
*långvarig hosta
*feber
*sjukdomskänsla
*lunginflammation
*trötthet pga mögel, virus, bakterier, parasiter


Hur lång tid tar det?

Grundscanning, analys och frekvensterapi tar ca 2 timmar. Vid uppföljning görs endast frekvensterapi på föregående scanning och det tar bara ca 1 timme (vid problem med mask, så tar en uppföljande behandling 90 minuter)
Hur många behandlingar som behövs beror på hur mycket som belastar din kropp och hur snabbt du svarar på behandlingen.
Om du behöver många behandlingar eller bor långt ifrån mig, finns en liten F-Scan Compact att köpa av mig.
Varmt välkommen att boka tid för en scanning med behandling hos mig!


 
För bokning:
https://www.bokadirekt.se/places/frekvensstudion-23622 
Ring eller sms'a till 070-714 85 22
Maila till frekvensstudion@gmail.com

Adress: Vivelvägen 28 i Åkersberga

Betalning med swish eller kort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.